HTML

Egy ifjú orvoslátogató naplója

Kell némi perverzió ahhoz, hogy a nap végén az agyam kikapcsolása helyett a munkámról merengjek. Fél éve dolgozom mint orvoslátogató, a tojáshéj még a fenekemen. Kár lenne tagadni, vonzódom ehhez a világhoz: ismerni akarom a pincétől a padlásig.

Friss topikok

  • Turulsólyom: Kedves Dóra! Kérem, hívjon fel - egy orvoslátogatónak szóló üzleti lehetőségem lenne az ön számára... (2013.02.11. 17:06) A jövő orvoslátogatója: csak legyen flexibilis!
  • L' Dóra: Bizony nehéz! Ilyenkor derül ki, hogy relatív, kik a legjobb kollégák. Nem látok bele a komolyabb ... (2012.04.13. 15:25) Téged is kirúgtak?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Feedek

2012.03.30. 16:46 L' Dóra

Tavaszi zsongás

Címkék: barátok éjszaka szerelem koktél

Szeretem a pénteki napokat. Mindenki jobban mosolyog és kedvesebben arrogáns. Lelassulnak az órák, szelídülnek a percek, miközben egyre közelebb és közelebb érünk a hétvégi megváltásához. Nálam általában a munkaórák háromnegyedénél kezdődik az álmodozás, ilyenkor gondolatban már megengedem magamnak a jóleső el-elkalandozást, és annak megvalósításán tűnődöm, amit a teljesítményorientált hétköznapok közepette terveztem el.

Vasárnap virágot ültetek. Egész barátságos és nagy erkélyem van, az pedig, hogy kertre néz csak fokozza az értékét – hetek óta vágyakozva nézem a rügyező fákat és bimbódzó palántákat –, és most végre nekem is lesz, csatlakozom a többséghez.

Muszáj elmondanom (pedig félig még titok!), hogy van még valaki, aki az erkélyhez való viszonyomat meghatározza; Ádám, akit alig egy hónapja ismerek. Ő volt az, akivel az első igazán meleg tavaszi napon megcsodáltuk a nyiladozó kertet, és az első szabad ég alatti, erkélyes hétvégi reggelimet is neki köszönhetem.

Mindenféle húhó nélkül kezdődött a történetünk, én éppen nyakig benne voltam a szokásos pénteki gőzkieresztésben Topossal (emlékeztek még?): hevesen gesztikuláltam, miközben a személyiségfejlődés szükségszerűségéről magyaráztam (ami meglátásom szerint egy életen át tart), Topos pedig igyekezett meggyőzni ennek ellenkezőjéről (miszerint eljön az a pont, amikor nincs tovább fejlődni, a személyiség beáll és abban az állapotában is marad), amikor megláttam a szemközti asztalnál „A” férfit.

A szívószál kiesett a számból, a lábam remegni kezdett – pedig stabilan a bárszékre támasztottam – és hirtelen idétlen kislánynak éreztem magam a férfiból áradó gyengéd magabiztosság mellett. Azért írom, hogy gyengéd, mert a kisugárzása egyáltalán nem volt tolakodó, sőt. Tudtam, ő nem az a típus, aki nagyot akar hasítani a lehetőségekből – s azok mégis ott vannak előtte.

A szerencse is kellett hozzá, hogy végül az asztala mellett kössek ki. Topos sürgető telefont kapott az aktuális hölgyeménytől, akinek a lábai előtt hevert, én pedig túl jókedvű voltam ahhoz, hogy taxit hívjak és hazáig meg se álljak. A tőlem telhető leglazább stílussal – igyekeztem „magától értetődő lenni” – lehuppantam a földöntúli lovag mellé, majd valahogy úgy, ahogy egy-egy nehezebb látogatás alkalmával teszi az ember lánya, semmitmondó – mégis társalgásra hívó – beszélgetést kezdeményeztem.

És bejött. Ádám imádta az első tíz perc női fecsegését, mi több biztatóan mosolygott, hogy folytassam – nekem pedig elég volt, hogy ott ül velem szemben, és csak rám figyel. Amikor hazafelé sétáltunk, már biztosan tudtam, hogy megőrülök, ha az egész csak ennyi lesz, de halleluja (!) – bár a mai napig nem tudom, mitől hatódott meg ennyire – a történet folytatódott. „Mennyire lenne romantikus holnap egy állatkerti séta?” – tette fel vigyorogva a kérdést. Gondolhatjátok, hogy nem kellett kétszer mondania. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orvoslatogatok.blog.hu/api/trackback/id/tr204350562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása