HTML

Egy ifjú orvoslátogató naplója

Kell némi perverzió ahhoz, hogy a nap végén az agyam kikapcsolása helyett a munkámról merengjek. Fél éve dolgozom mint orvoslátogató, a tojáshéj még a fenekemen. Kár lenne tagadni, vonzódom ehhez a világhoz: ismerni akarom a pincétől a padlásig.

Friss topikok

  • Turulsólyom: Kedves Dóra! Kérem, hívjon fel - egy orvoslátogatónak szóló üzleti lehetőségem lenne az ön számára... (2013.02.11. 17:06) A jövő orvoslátogatója: csak legyen flexibilis!
  • L' Dóra: Bizony nehéz! Ilyenkor derül ki, hogy relatív, kik a legjobb kollégák. Nem látok bele a komolyabb ... (2012.04.13. 15:25) Téged is kirúgtak?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Feedek

2012.02.16. 14:59 L' Dóra

Mégis, mit szeretsz te ebben?

Címkék: divat szépség

Mióta írom ezt a blogot - de egyébként is jellemző beszélgetés téma, amikor kiderül, mivel foglalkozom - rendre megkapom azt a kérdést, hogy: „Őszintén Dóra! Mit szeretsz a munkádban?" Olyan kétkedő arccal tudják ezt kérdezni, hogy néha nevetni lenne kedvem, de az is szórakoztató, amikor szinte félve-gyanakodva faggatnak az indokokról. Mivel már a kezdetek kezdetén eldöntöttem, hogy „nyomdafestéktűrésig" egyenes leszek, ezért most bevallom, hogy az egyik dolog, amit leginkább szeretek a szakmámban, az a megjelenés.

Előtte is szerettem csinosan öltözködni - mert a lelkem mélyén sosem voltam az a fiús-farmeros alkat -, de sokszor nem azt vettem fel, amit szívem szerint vettem volna, hanem egy praktikusabbat, kényelmesebbet, kevésbé feltűnőt. A kórházi munka idején még lejjebb adtam, valahogy elment a kedvem az egész „öltözzünk nőnek" életérzéstől, és rendre úgy értem haza (holtfárdtan), hogy csak lerúgni volt erőm a cipőmet, nem pedig azon gondolkodni a ruhásszekrényem előtt, mivel kápráztassam el másnap az emberiséget.

Az új munkakörrel minden megváltozott, és azon gondolkoztam az elmúlt percekben (miközben egy forró teát csináltam a konyhában a hideg örömére), hogy ez az egész öltözködési szemléletváltás már akkor elkezdődött, amikor a felvételi interjúra mentem. Előtte napokig agyaltam azon, milyen megjelenést válasszak, mert nem akartam túl kirívó lenni, de a szürke kisegér stílustól is messze akartam kerülni. Ebből lett aztán a laza-elegáns kiskosztumös megoldás, aminek a lazaságát - tekintve, hogy nyár volt - az ujjatlan felső adta, és egy szolid sál dobta fel a koncepciót. 

Az az életérzés pedig, hogy „csinosan és nőiesen" azóta is tart. Sőt! Azt kell mondjam, egyre bővül a ruhatáram a munkámnak köszönhetően (és itt ne csak a pénzre gondoljatok, de persze az is benne van, hogy többet költhetek). A kiskosztümök mellett nagyon megszerettem az elegáns nadrágokat, az extravagáns szabású garbókat és a különleges, de nem rikító színű blúzokat. 

Ami még nagyon jó az orvoslátogatás ezen részében, hogy rendszeresen kapok pozitív visszajelzést a megjelenésemre, sőt vannak, akik azonnal észreveszik, ha valami újdonság van rajtam (és főleg a nők!). Nem egyszer történt olyan, hogy pont arról beszélgettem egy jót a doktornővel, hogy hol lehet a legmutatósabb sálakat, vagy például fülbevalókat kapni (na ez a másik terület, amit imádok! A fülbevalók világa :-D)

Summa summárum, én aztán tényleg nem vagyok az a „dumcsizzunk a rucikról" fajta, de azt sem tagadhatnám, hogy nőből van a lelkem, és a lelkemnek ezen része bizony igényli az odafigyelést...
 

rucik.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orvoslatogatok.blog.hu/api/trackback/id/tr734104894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása